مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 17:322022-10-05سياسي

رفتار هیجانی برخی جوانان با آگاهی بخشی قابل کنترل است


امام جمعه قم با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور هم برخی جوان ها به دنبال فضاسازی برخی شبکه های اجتماعی هیجانی رفتار کردند، گفت: مشکل این جوانان را می توان با آگاهی دادن حل کرد ولی برخورد با افرادی که آگاهانه و با برنامه ریزی دشمن عمل کردند متفاوت است و باید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از اعضای شورای فرماندهان انتظامی استان قم که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: حوادثی که اخیرا اتفاق افتاد نسبت به حوادثی که در طول انقلاب اتفاق افتاده حادثه جدیدی نبوده اگر چه که ابزار و رسانه هایی که به کار گرفته شده بود متفاوت بود ولی ماهیتش یکی بود.

وی با بیان اینکه ما از پلیس مقتدر، عزتمند، آبرومند و مورد پسند مقام معظم رهبری که باعث افزایش امید و اعتماد مردم شده است، تشکر می کنیم، گفت: پلیس در حوادث اخیر هم از پشتوانه مردمی برخوردار است، هم رهبری از عملکردشان اعلام رضایت کردند و هم خداوند برای افرادی که جهاد می کنند و در برابر اشرار می ایستند وعده بهشت داده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تشکر از مردم خوب کشور که در این آزمایش خوش درخشیدند، گفت: خداوند در آیه 104 سوره نساء خطاب به مردم می فرماید که در تعقیب دشمن و پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار هیجانی برخی جوانان با آگاهی بخشی قابل کنترل است

رفتار هیجانی برخی جوانان با آگاهی بخشی قابل کنترل است