مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-05سياسي

آشوبگران هدفی جز خسارت به کشور نداشتند


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و بسیج شهرستان مقتدرانه در برابر برخی آشوبگران که هدفی جز خسارت به مردم نداشتند ایستادگی کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در جریان بازدید جمعی از مدیران ارشد شهرستان از ستاد فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان ساوه پلیس را نماد واقعی خدمت به مردم دانست و گفت: نیروی مقتدر انتظامی همواره در صحنه های مختلف پشتیبان مردم و تامین کننده امنیت جامعه بوده است و تخریب وجهه پلیس راه را برای خرابکاری و برهم زدن فضای جامعه برای دشمن هموار می کند.

وی با اشاره به موضع گیری اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وقایع اخیر افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته، با تدبیر دست دشمنان قسم خورده نظام را رو کردند و هرگونه تخریب علیه نیروهای نظامی و انتظامی را عامل نفوذ دشمن به این مرز و بوم دانستند.

  رحیمی بیان کرد: همه ما باید ولایتمدار بوده و سخنان رهبر انقلاب را برای خود حجت بدانیم چراکه با تدابیر هوشمندانه امام خامنه ای کشور همواره راه درست را پیدا کرده است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه راه اشتباه که آشوب بود را در پیش بگیرند لذا باید مراقب بود تا دشمنان قسم خورده این آب و خاک که از هر فرصتی برای لطمه به این کشور استفاده میکنند از نا آگاهی عده ای سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران هدفی جز خسارت به کشور نداشتند

آشوبگران هدفی جز خسارت به کشور نداشتند