مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-05سياسي

ضربه زدن به حریم خانواده و حجاب از اهداف دشمنان انقلاب است


امروز دشمن روی موضوع خانواده کلیک کرده است، جامعه از خانواده شکل می گیرد و خانواده اگر سالم و کامل باشد جامعه ای سالم و کامل شکل می دهد بنابراین دشمن می خواهد حریم بین زن و شوهر و حریم ححاب را بشکند.

- حجت الاسلام محمدحسن ایزدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی با دست توانای امام در مزرعه مستعد و جان های پاک ملت غرس شده است، اظهار کرد: ده ها سال است که این انقلاب باخون شهیدان آبیاری شد و با حفاظت و حراست باغبان بزرگ اسلامی رهبر حکیم و فرزانه امروز تبدیل به شجره طیبه تنومند و باروری شده است.

امام جمعه طرقبه شاندیز افزود: آنچه مسلم است خداوند وعده داده است و وعده خداوند محقق می شود و جهان پر از عدل و داد می شود، اراده الهی برآن تعلق گرفت که انقلاب اسلامی در ایران اسلامی که دل های مردم مواج از عشق اهل بیت(ع) بود آغاز شد و چهار دهه هم هست که دشمنان در تلاش هستند تا این نور را خاموش کنند.

وی ادامه داد: اگرچه دشمنان همواره طی همه این سال ها تلاش کردند و با استفاده از نیرنگ، فتنه و هر آنچه به ذهنشان آمد علیه این نظام و انقلاب توطئه کردند، اما در مقابل عزم و اراده ملت ایران شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه زدن به حریم خانواده و حجاب از اهداف دشمنان انقلاب است

ضربه زدن به حریم خانواده و حجاب از اهداف دشمنان انقلاب است