مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-05سياسي

استاد دانشگاه: اهانت به مقدسات و تحقیر بانوان محجبه با هیچ شرافتی جور در نمی آید


رضا نجفی، نویسند، پژوهشگر و عضو هیأت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: انتقاد سازنده و اعتراض دردمندانه، حق اجتماعی مردم است؛ اما آشوب، اغتشاش و تحریک احساسات مردم علیه یکدیگر، - رضا نجفی نویسنده، پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت ضروری برای همه اقشار اجتماعی است، اظهار داشت: هر کسی با هر بهانه ای سلامت و امنیت جامعه را به خطر اندازد، محکوم است و در افکار عمومی دچار کجروی و هنجارشکنی شده است.

استاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: انتقاد سازنده و اعتراض دردمندانه، حق اجتماعی مردم است؛ اما آشوب، اغتشاش و تحریک احساسات مردم علیه یکدیگر، جز دشمنی علیه کشور و ضدیّت با آحاد ملّت نام دیگری ندارد! اهانت به مقدسات دین، تحقیر و توهین به بانوان محجبه، تخریب اموال عمومی و آرزوی خام تجزیه جغرافیای ایران از طرف هیچ ایرانی با شرافتی پذیرفتنی نیست و تحقیقاً آب به آسیاب دشمن است.

این پژوهشگر بوشهری گفت: هم صدایی با رسانه های معاند و منافق هیچ ارتباطی با حل مسائل و مشکالت فرهنگی، سیاسی-اجتماعی و اقتصادی کشور ندارد.

نجفی بیان داشت: بی تردید اندیشمندان اجتماعی به خصوص دانشگاهیان می توانند نقش قابل توجهی در یافتن راهکارهای برون رفت از بن بست ها داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: اهانت به مقدسات و تحقیر بانوان محجبه با هیچ شرافتی جور در نمی آید

استاد دانشگاه: اهانت به مقدسات و تحقیر بانوان محجبه با هیچ شرافتی جور در نمی آید