مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-05اقتصادي

افزایش 16 درصدی مصرف سی.ان.جی در خراسان شمالی


سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان 60 میلیون مترمکعب گاز cng در جایگاه های سوخت استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 16 درصد افزایش پیدا کرده است.

- سیدرضا احمدنیا، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان 60 میلیون مترمکعب گاز cng در جایگاه های سوخت استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 16 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که با مصرف مقدار 60 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در منطقه به مقدار63 میلیون لیتر درمصرف بنزین صرفه جویی شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان دارای 30 باب جایگاه فعال عرضه سوخت cng است، اضافه کرد: تعداد 150 نازل به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران در این استان هستند.

 وی خاطرنشان کرد: مسافران جهت حفظ سلامت خود و سرنشینان به علائم هشداری و تابلوهای نصب شده در جایگاه ها توجه و به آنها عمل کنند و نکات ایمنی هنگام سوختگیری نظیر خاموش بودن موتور خودرو، باز بودن درب صندوق عقب، پیاده شدن تمامی سرنشین ها و هدایت به محل امن، سوختگیری توسط اپراتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی مصرف سی.ان.جی در خراسان شمالی

افزایش 16 درصدی مصرف سی.ان.جی در خراسان شمالی