مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-05سياسي

نظام سرمایه داری زن را به بردگی می کشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، همایش پاره های گل( تبیین جایگاه واقعی زن در عصر حاضر) با حضور حجت الاسلام صالح رییس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان و برگزار شد.

جمیله علم الهدی در این نشست اظهار کرد: حوادثی که در خیابان های تهران شاهد هستیم توسط جامعه سرمایه داری برنامه ریزی شده تا زنان را تسلیم خود کند.

وی ابراز کرد: شما با قرآن آشنا هستید که اگر کسی ربا بخورد دچار روان پریشی می شود و حرکات افراد معترض در خیابان همچون ر وان پریش ها هستند، آن ها نه واقعیت را می دهند و نه می خواهند بفهمند .

علم الهدی با خاطرنشان کردن اینکه جوامع متاثر از سرمایه داری که بر منفعت حرکت می کنند، جامعه را به سمت روان پریشی سوق می دهند، افزود: آن ها نماد مد و فشن و بردگی زنان هستند.

این استاد دانشگاه گفت: در فسلفه هر مدلولی دلیلی دارد، اغتشاشگران صحبت از زن به میان می آورند در حالیکه خشونت معنا می کنند و به اسم آزادی دست به سرکوب می کنند.

.

وی افزود: صحبت از حیات و زندگی می کنند در صورتی که تلقی مرگ دارند و به دیگران نگاه آواتاری دارند.

این استاد دانشگاه ابراز کرد: شعار زن زندگی آزادی می دهند اما تصورشان سرکوب است و این نشات گرفته از نظام سرمایه داری و بازار مصرف سکسی که است قدرتمندترین بازار جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سرمایه داری زن را به بردگی می کشاند

نظام سرمایه داری زن را به بردگی می کشاند