مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-05سياسي

پلیس مقتدر و مردمی درگاه اصلی اعتمادافزایی برای جمهوری اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همزمان با فرارسیدن «روز فرماندهی انتظامی کشور» پیام تبریکی صادر کرد.

- فرارسیدن روز فرماندهی انتظامی که یادآور مجاهدت ها و نقش آفرینی های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی است را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و یکایک خادمان ملت در آن سازمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم که ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی را در صحنه های حساس و سرنوشت ساز مانند آنچه در روز های گذشته و در میدان خنثی سازی فتنه آشوب و تجزیه طلبی دشمن در کشور پدید آمد، به رغم عملیات روانی، هیجان سازی و رفتار های داعشی و خشونت محور اغتشاشگران، حامی، همراه و قدردان مجاهدان مدافع امنیت در فرماندهی انتظامی و دیگر مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی میهن عزیز قرار داده است؛ این نعمت و سرمایه بزرگی است که به قدر یقین پشتوانه استحکام نظام اسلامی و موجب حقد و حسد دشمنان ایران و ایرانی محسوب می شود.

هوشمندی انسانی و تجهیزاتی و درایت و اقتدار عملی که ثمره آن تجلی پلیس مقتدر و حرفه ای در مواجهه موفق با نقشه پردازی های شیطانی دشمنان برای ایجاد صف بندی و تقابل بین ملت و ارکان امنیت ساز کشور، موهبت ارزشمندی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مقتدر و مردمی درگاه اصلی اعتمادافزایی برای جمهوری اسلامی است

پلیس مقتدر و مردمی درگاه اصلی اعتمادافزایی برای جمهوری اسلامی است