مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-05سياسي

مانع تراشی بر اقتصاد ایران با ابزار آشوب/عضویت در شانگهای دشمن را عصبی کرد


آشوب ها و اغتشاشات اخیر نتیجه ترس استکبار جهانی و معاندان نظام از مسیر موفقیت های اقتصادی کشور از جمله عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری های شانگهای و نتایج مثبت آن در آینده اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در هفته های اخیر در کشور شاهد اغتشاشاتی و آشوب های بودیم که مسئولان و مقامات کشور نسبت از اهداف پشت پرده این مسائل خبر می دهند، بطوری که به گفته برخی کارشناسان هدف از این آشوب ها و اعتراضات خیابانی در واقع بسیار فراتر از آن چیزی است که برخی از جوانان ما به دنبال آن هستند که یکی از اهداف آنها تجزیه ایران به کشورهای کوچک و ضعیف است.

  این در حالی است که متاسفانه برخی از مردم و جوانان نیز که بعضا به دلیل برخی مشکلات اقتصادی گلایه مند هستند و مطالباتی دارند بی خبر از اهداف شوم معاندان نظام، همراه آن ها می شوند و مشکلاتی را برای خود و کشور بوجود می آوردند که شاید از بین بردن اثرات این مشکلات مدت ها زمان بر باشد.

  در تحلیل اتفاقات اخیر، گفت وگویی تفصیلی با محمد حسن صبوری دیلمی کارشناس اقتصادی انجام شده که در ادامه این گفت وگو آمده است:  فارس: جناب آقای صبوری اخیرا در نقاط مختلف کشور شاهد اغتشاشات و آشوب هایی بودیم که شاید در ظاهر هدف از این اتفاقات، اعتراض به موضوع پیش آمده در رابطه با فوت مهسا امینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشی بر اقتصاد ایران با ابزار آشوب/عضویت در شانگهای دشمن را عصبی کرد

مانع تراشی بر اقتصاد ایران با ابزار آشوب/عضویت در شانگهای دشمن را عصبی کرد