مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-05سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع در ورامین برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت و طلبه شهید شهید مهدی زاهدلویی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) با حضور مردم و مسئولان خاستگاه قیام 15 خرداد شهرستان ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت و شهید طلبه شهید مهدی زاهدلویی با حضور مسؤولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در این فتنه آمریکایی، صهیونیستی تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی، سپاه، جهانی به شهادت رسیدند که شهادت مظلومانه آنان رسواگر جریان نفاق و فتنه شد.

وی گفت: وظیفه ماست ضمن اعلام همدردی با این مدافعان امنیت یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داریم و امروز مردم خاستگاه قیام 15 خرداد، ورامین قهرمان با حضور خود نشان دادند پای کار این نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند، بنده به عنوان یک طلبه از شما مردم عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افزود: فتنه گران بدانند که خون های مطهر این شهیدان گریبان آنها را خواهد گرفت و توطئه هایشان را خنثی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع در ورامین برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع در ورامین برگزار شد