مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-05سياسي

حاجی بازداشت شده در عربستان به ایران بازگشت


خلیل دردمند، حاجی ایرانی که پس از 80 روز بازداشت در عربستان دوشنبه یازدهم مهرماه 1401 به کشور بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان، پس از 80 روز زندانی شدن به کشور بازگشت و در دیداری که با نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت داشت، روند بازجویی در زندان عربستان و اتهامات غیرواقعی واردشده در این مدت را تشریح کرد.

خلیل دردمند، حاجی ایرانی که پس از 80 روز بازداشت در عربستان دوشنبه یازدهم مهرماه 1401 به کشور بازگشت، با حضور در سازمان حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، حاج خلیل دردمندی به تشریح روند بازداشتش در مسجدالحرام و بازپرسی ها و روز های سختی که در این حدود 80 روز سپری کرده، پرداخت و به این نکته اشاره کرد که در مراحل بازپرسی بار ها تلاش شد که به نسبت های غیرواقعی متهم شود.

نماینده، ولی فقیه در امور حج نیز با ابراز خرسندی از بازگشت این حاجی ایرانی به کشور به بیان گوشه ای از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته برای آزادی و بازگشت او به میهن اشاره کرد و با اهدای هدایای معنوی از او برای تحمل نزدیک به سه ماه سختی و مرارت در زندان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بازداشت شده در عربستان به ایران بازگشت

حاجی بازداشت شده در عربستان به ایران بازگشت