مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-05فرهنگي

شکایت متقابل «آنجلینا جولی» و «برد پیت»


«آنجلینا جولی» در یک پرونده حقوقی ادعا کرده که «برد پیت» در جریان درگیری در سال 2016 به او و فرزندانشان آزار فیزیکی وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: آنجلینا جولی در شکایت از برد پیت همسر سابق خود و در پرونده ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال 2016 سخن گفته، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.

پس از شکایت برد پیت از آنجلینا جولی در رابطه با خانه ای که زمانی مشترکاً مالک آن بودند، او نیز یک شکایت متقابل مطرح کرده و در آن جزییاتی از درگیری در هواپیمای خصوصی در سال 2016 فاش کرده که طی آن برد پیت در حالی که به صورت لفظی به آنها حمله می کرده، با آنجلینا جولی و فرزندانشان نیز برخورد فیزیکی داشته است.

در این شکایت همچنین ادعا شده که پیت سعی کرده جولی را متقاعد به امضای قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات درباره آزار جسمی و عاطفی در خارج از دادگاه بکند.

جولی همچنین عنوان کرده که رفتار پرخاشگرانه پیت قبل از رسیدن خانواده به فرودگاه آغاز شده و پیت با یکی از فرزندانشان برخورد کرده و هنگامی که جولی از او پرسیده چه اتفاقی افتاده، متهم شده که بیش از اندازه رفتار متحرمانه با بچه ها دارد و وقتی یکی از بچه ها از جولی دفاع کرد، درگیری فیزیکی رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت متقابل «آنجلینا جولی» و «برد پیت»

شکایت متقابل «آنجلینا جولی» و «برد پیت»