مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-05سياسي

امام جمعه قزوین: «آموزش و پرورش» پایه موفقیت دانشگاه، صنعت و کشاورزی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش پایه موفقیت دانشگاه، صنعت و کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه قزوین انجام شد، اظهار کرد: وقتی فردی با ده ها ماه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و با آن سوابق و دغدغه های معنوی درباره سند تحول بنیادین در جایگاه وزارت قرار می گیرد بسیار جای مسرت است؛ زیرا نظام مقدس آموزش و پرورش پایه همه موفقیت ها در عرصه های مختلف مانند دانشگاه، صنعت و کشاورزی است.

  وی تصریح کرد: هر تحولی در کشور حتماً از آموزش و پرورش شروع می شود و در مقابل می توان گفت آغاز گرفتاری ها نیز از همین‍جاست.

تربیت دینی پیدا کرده ، وقتی به دانشگاه رسیده نه تنها به لحاظ تربیتی نیازی به اصلاح نداشت بلکه برای اصلاح امور دانشگاه نیز کمک می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: قرآن به ما می آموزد که در مقابل همه ناهنجاری ها به نماز توجه کنیم و اقامه نماز کنیم، وقتی می گوییم نماز خیلی وقت ها تلقی می شود که نماز را باید بخوانیم اما اول تا آخر قرآن دستور به خواندن نماز نداریم بلکه خداوند می فرماید نماز را اقامه کنید زیرا نماز ستون دین است، ستون را باید اقامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «آموزش و پرورش» پایه موفقیت دانشگاه، صنعت و کشاورزی است

امام جمعه قزوین: «آموزش و پرورش» پایه موفقیت دانشگاه، صنعت و کشاورزی است