مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-05سياسي

نماینده کنگره: مالیات دهندگان آمریکایی استطاعت کمک به اوکراین را ندارند


یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا ضمن بیان این که کمک به اوکراین در حال تبدیل شدن به باری غیرقابل تحمل برای مالیات دهندگان آمریکایی است، از واشنگتن خواست بجای آن به حل مشکلات داخلی بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مت روزندل عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در انتقاد از کمک های نظامی واشنگتن به کی یف، گفت کمک به اوکراین در حال تبدیل شدن به باری غیرقابل تحمل برای مالیات دهندگان آمریکایی است.

  این قانونگذار کنگره از ایالت مونتانا در توییتی نوشت مالیات دهندگان آمریکایی 70 میلیارد دلار برای اوکراین ندارند و افزود مداخله فزاینده آمریکا در جنگ اوکراین تهدیدی برای امنیت ملی ما است.

وی گفت این اقدامات ما را در مسیر برخورد با یک قدرت اتمی دیگر (روسیه) قرار می دهد .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، این عضو کنگره آمریکا در ادامه تاکید کرد: زمان آن رسیده که توجه و هزینه های خود را برای مسائل مبرم تری در داخل، مثل بحران در مرز جنوبی، انفجار استفاده از فنتانیل (ماده مخدر) و جرایم گسترده معطوف کنیم.

   جو بایدن رییس جمهور آمریکا سه شنبه در تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود گفت بسته کمک نظامی دیگری به به اوکراین به ارزش 625 میلیون دلار اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنگره: مالیات دهندگان آمریکایی استطاعت کمک به اوکراین را ندارند

نماینده کنگره: مالیات دهندگان آمریکایی استطاعت کمک به اوکراین را ندارند