مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-05سياسي

جشنواره نشان زرین اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


دبیر هیئت اندیشه ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره استانی اعطای نشان زرین اقتصاد مقاومتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد قورزایی در سومین نشست هیئت اندیشه ورز قشر کارگران و کارخانجات استان جشنواره ای را به منظور اعطای نشان زرین اقتصاد مقاومتی به واحد های تولیدی که در این زمینه فعالیت می کنند، برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مراحل و کارهای مقدماتی جشنواره از جمله تعیین افراد برای شناسایی واحد های تولیدی و داوری و نظارت در سراسر استان آغاز شده است.

دبیر هیئت اندیشه ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بدین منظور پنج واحد تولیدی برتر در اقتصاد مقاومتی شناسایی و در جشنواره استانی که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، نشان زرین اقتصاد مقاومتی را دریافت می کنند.

قورزایی اضافه کرد: همچنین این واحدهای تولیدی به مرحله کشوری نیز معرفی می شوند تا پس از ارزیابی نهایی، در جشنواره ملی نشان زرین اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر قرار گیرند.

وی بیان کرد: جامعه کار و تولید از پیشقراولان عرصه نبرد با تحریم های ظالمانه استکبار علیه ملت ایران است و باید با نسخه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری معظم، اقتصاد کشور را محکم کنیم تا دشمن طمع نکند مردم را از نظر معیشت در فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نشان زرین اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

جشنواره نشان زرین اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود