مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-05سياسي

همه در فضای مجازی دیدند اغتشاشگران پلیس را می زدند


اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می آیند و یک صدا می گویند ما همه سرباز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قاطع ترین برخوردها با سران اغتشاشگران صورت پذیرد، گفت: باید طوری مجازات پیش بینی شود که خسارات وارد شده به اموال بیت المال توسط سران اغتشاشگران پرداخت شود.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی دیشب در مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در جمع مردم کاشان اظهار داشت: امام عسکری(ع) در فرمایشاتی فرمودند سه برخورد میان شیعیان وجود دارد و اولین آن افرادی هستند که مسیر را پیدا کردند و در صراط مستقیم و مستقیم حرکت می کنند.

وی افزود: ملت ما به ولی فقیه دل داد و به حمدالله عزت پیدا کرد و میلیون ها دل را به همراه خود برد در حالی که امام راحل (ره) در فرمایشاتی فرمود که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد.

امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: در این وانفسا فضای مجازی دشمنان و بیگانگان دم به دم شیطنت می کنند در حالی که ولی فقیه در این مدت جمهوری اسلامی را به استقلال رساند در حالی تا پیش از آن ایران هیچ استقلالی از خود نداشت و تصمیمات مملکتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در فضای مجازی دیدند اغتشاشگران پلیس را می زدند

همه در فضای مجازی دیدند اغتشاشگران پلیس را می زدند