مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-05سياسي

در نشست مشورتی اجرای سند راهبردی فضای مجازی کشور چه گذشت؟ (+ سند)


در این سند، اقدامات کلان و نوع همکاری تمامی دستگاه ها در موضوعات محوری فضای مجازی از جمله شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد، نیروی انسانی، آموزش و .

- در نشست مشورتی اجرای سند راهبردی فضای مجازی کشور چه گذشت؟ (+ سند) در این سند، اقدامات کلان و نوع همکاری تمامی دستگاه ها در موضوعات محوری فضای مجازی از جمله شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد، نیروی انسانی، آموزش و .

تعیین شده است که مطابق با آن دستگاه های متولی باید با همکاری سایر نهادهای مربوطه براساس دستورالعلمل اجرایی نسبت به تدوین برنامه عملیاتی اقدام کنند.

نشست مشورتی اجرای سند راهبردی فضای مجازی کشور اخیرا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مشاوران و مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی مصوب جلسه هشتاد و چهارم شورای عالی فضای مجازی بود که شهریورماه جاری، پس از استحضار مقام معظم رهبری، برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

این سند در افق 1410 در چهار بخش ارزش ها، چشم انداز، اهداف و اقدامات کلان تنظیم شده است که پیشتر دو بخش ارزش ها و چشم انداز آن ابلاغ شده بود.

پس از ابلاغ این سند، این دومین نشست مشورتی اجرای سند راهبردی فضای مجازی کشور بود که با حضور مشاور رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست مشورتی اجرای سند راهبردی فضای مجازی کشور چه گذشت؟ (+ سند)

در نشست مشورتی اجرای سند راهبردی فضای مجازی کشور چه گذشت؟ (+ سند)