مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-05سياسي

«سر بر دامن ماه» رمانی درباره مادربزرگ امام زمان (عج) به چاپ رسید


به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) رمان «سر بر دامن ماه» زندگی نامه داستانی بانو حُدیث، مادربزرگ امام زمان (عج) نوشته فاطمه دولتی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) رمان سر بر دامن ماه زندگی نامه داستانی بانو حدیث، مادربزرگ امام زمان (عج) نوشته فاطمه دولتی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

خانم فاطمه دولتی که پیش از این رمان من برمی گردم را با موضوع زنان رجعت کننده در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسانده بود، در اثر جدیدش به سراغ یک بانوی نمونه رفته است.

بانویی که در دوران خلیفه عباسی و عصرحیرت که وضع شیعیان به شدت سخت شد و هر روز ادعایی در رابطه با جانشینی امام یازدهم بالا می گرفت با اراده ای پولادین مقابل عباسیان و فرزندش جعفر ایستاد و اجازه نداد آنان ریشه شک را آبیاری کنند و کمر به نابودی اعتقادات شیعیان ببندند.

این بانوی نمونه بانو حُدیث همسر امام هادی(ع)، مادرِ امام حسن عسکری(ع) و جده قائمِ آل محمد(عج) است.

داستانِ این رمان، داستانِ زندگی جده است و در خلال زندگی این بانوی بزرگوار، زمانه و عصر امام هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع) و دوران به امامت رسیدن حضرت حجت(عج) روایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سر بر دامن ماه» رمانی درباره مادربزرگ امام زمان (عج) به چاپ رسید

«سر بر دامن ماه» رمانی درباره مادربزرگ امام زمان (عج) به چاپ رسید