مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-05سياسي

شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن حضور در منزل شهید همدانی گفت: درخشندگی شهدا همانند آفتاب است و این روشنایی تحت هیچ شرایطی پنهان شدنی نیست و شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل سردار پرافتخار، سرلشکر پاسدار خانواده وی دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام ، با اشاره به سالگرد شهادت سردار حسین همدانی اظهار کرد: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران قدر دوران دفاع مقدس بود که به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین کننده ای برای حفظ، حراست و تقویت جبهه مقاومت ایفا کرد.

وزیر دفاع با اشاره به آیه 23 سوره احزاب مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ .

گفت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی ناگسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص وپایداری در این مسیر گام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست و وفای به عهد کرد.

    وی با اشاره به اتفاقات و رویدادهای اخیر در کشور افزود: در این ایام، وجود شخصیت هایی همانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می شود و همه به یاد دارند که ایشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند

شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند