مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-05سياسي

37 سلاح جنگی طی اغتشاشات اخیر در کرمانشاه کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اعلام شعار هفته فراجا؛ پلیس خادم و مردم حامی ، اظهار کرد: جامعه ما دینی و اخلاقی است و پلیس هم در این مدار  و در چارچوب قانون، رعایت مسائل شرعی و اخلاقی ایفای نقش می کند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان خادم مردم پاسخگوی مطالبات مردم در راستانی ایجاد نظم، امنیت و آرامش است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته فراجا، گفت: امروز باعنوان مرزبان خادم و مرزنشین حامی خدماتی ارائه می شود و در حوزه انتظامی هم اجرای طرح های مردم یاری با محوریت معاونت بهداری داریم.

وی دیدار با مستمر ادامه دارد.

جاویدان در ادامه اشاره ای به حوادث اخیر استان و استفاده غیرمجاز از سلاح گرم داشت و افزود: سلاح وسیله ای ناامن کننده است و باید در اختیار فردی باشد که واجداشرایط نگهداری سلاح باشد همانند نیروهای مسلح، کارکنان حراسات ادارات و سازمان ها، محیط زیست، افراد دامدار و عشایر که دارای مجوز حمل و نگهداری اسلحه هستند.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروزه دشمنان با یک سیاست استکباری به دنبال ورود سلاح به داخل کشور هستند تا با کشته سازی ها با سلاح غیرمجاز برای ناامن کردن کشور استفاده کنند به طوریکه در همین اغتشاشات اخیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 سلاح جنگی طی اغتشاشات اخیر در کرمانشاه کشف شد

37 سلاح جنگی طی اغتشاشات اخیر در کرمانشاه کشف شد