مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-05سياسي

آیین پاسداشت حماسه شکست حصر آبادان برگزار شد


مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالروز شکست حصر آبادان و اولین یادواره سردار عباس سرخیلی از سرداران حماسه ساز عملیات ثامن الائمه(ع) با حضور جمعی از رزمندگان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا و سایر اقشار مختلف مردمی در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالروز شکست خانواده معظم شهدا و سایر اقشار مختلف مردمی در تهران  برگزار شد.

    در این آیین که با برنامه های متنوع و گوناگون از جمله بیان خاطرات فرماندهان، دکلمه، شعر، سرود، پخش فیلم و نماهنگ و در ادامه با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود، بخشی از ابعاد گوناگون حماسه بزرگ شکست حصر آبادان تشریح و از نقش ویژه و تعیین کننده فرماندهان و رزمندگان و مدافعان شهر از جمله سردار بسیجی جانباز حاج عباس سرخیلی تجلیل شد.

    در این مراسم که به میزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئت ثامن الائمه(ع) برگزار شد، از یک عمر مجاهدت مومنانه و بی وقفه سردار عباس سرخیلی به عنوان یکی از اولین پایه گذاران زرهی و توپخانه سپاه در جنوب و از نقش آفرینان موثر و پیشکسوت دفاع مقدس در سطوح گوناگون فرماندهی و مدیریت و کسی که به عنوان فرمانده بسیجی یگان های رزم سپاه در سطح شورای فرماندهی مفتخر به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پاسداشت حماسه شکست حصر آبادان برگزار شد

آیین پاسداشت حماسه شکست حصر آبادان برگزار شد