مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-05سياسي

ضرورت انعقاد کنوانسیون جامع برای مبارزه با تروریسم بین المللی


سفیر و معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل گفت: جنبش عدم تعهد بر انعقاد کنوانسیون جامع برای مبارزه با تروریسم بین المللی تأکید کرده و مسؤولیت اصلی کشورهای عضو در اجرای استراتژی مبارزه با تروریسم را یادآور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری  اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک عنوان کرد: جنبش عدم تعهد، تروریسم را در همه اشکال و مظاهر آن، از جمله تروریسم دولتی محکوم و رد کرده و مجددا حمایت خود از قطعنامه های ذیربط سازمان ملل در مورد مشروعیت مبارزات مردم تحت سلطه و اشغال خارجی برای آزادی و اعمال حق تعیین سرنوشت را اعلام می کند.

  سفیر و معاون نمایندگی کشورمان که در نشست کمیته ششم مجمع عمومی سازمان ملل تحت عنوان امحای همه اشکال تروریسم بین المللی از طرف جنبش عدم تعهد سخنرانی می کرد، خاطرنشان کرد: این جنبش همواره اقدامات تروریستی را نقض آشکار قوانین بین المللی، از جمله حقوق بین الملل بشردوستانه و حقوق بشر، به ویژه حق حیات می دانیم که منجر به عدم برخورداری کامل حقوق بشر و آزادی های اساسی مردم می شود.

وی افزود: جنبش عدم تعهد این نوع اعمال را به مثابه به خطر انداختن تمامیت ارضی و ثبات دولت ها و همچنین امنیت ملی، منطقه ای و بین المللی می داند که پیامدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انعقاد کنوانسیون جامع برای مبارزه با تروریسم بین المللی

ضرورت انعقاد کنوانسیون جامع برای مبارزه با تروریسم بین المللی