مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-05سياسي

سردار فدوی: حملات آمریکا به ایران نشان از یک پیروزی بزرگ برای انقلاب است


وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویدادها به ما حمله می کند؛ بیانگر دو چیز مهم است، یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل و عقب راندن دشمن متجاوز در عملیات غرور آفرین ثامن الائمه(ع) که در مجتمع کوثر ولایت تهران برگزار شد،گفت: بیش از 44 سال است که انقلاب اسلامی با انواع دسیسه های سازماندهی شده از جمله ایجاد غائله های قومی و مرزی، کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم، محاصره اقتصادی، جنگ روانی و رسانه ای و فرهنگی، مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همه زور و پول و برنامه ریزی آمریکا و اذناب و مزدوران او به میدان مقابله با انقلاب اسلامی سرازیر شده است.

اما، غافل از آن که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت و اراده الهی نیست و اراده خدا به پیروزی انقلاب اسلامی و شکست و ناکامی دشمنان آن تعلق گرفته است.

سردار فدوی گفت: این مطلب را  وقتی جنگ تحمیلی با ایستادگی و پیروزی ملت ایران و ناکام ماندن دشمنان انقلاب اسلامی به پایان رسید، اسناد حمایت، همراهی و پشتیبانی 87 کشور از این رژیم در جنگ برای از بین بردن انقلاب اسلامی افشا گردید و بسیاری از این کشورها صراحتاً به این حمایت و همراهی اعتراف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: حملات آمریکا به ایران نشان از یک پیروزی بزرگ برای انقلاب است

سردار فدوی: حملات آمریکا به ایران نشان از یک پیروزی بزرگ برای انقلاب است