مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-05اجتماعي

بارش باران در شمال کشور/ نفوذ توده گردوخاک به نوار غربی


توده گردوخاک در کشور عراق در حال شکل گیری و حرکت به مرزهای غربی کشور است که احتمال نفوذ آن به نوار غربی کشور طی 24 ساعت آینده وجود دارد.

- توده گردوخاک در کشور عراق در حال شکل گیری و حرکت به مرزهای غربی کشور است که احتمال نفوذ آن به نوار غربی کشور طی 24 ساعت آینده وجود دارد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازشکل گیری توده گردوخاک در کشور عراق و حرکت به سمت مرزهای غربی کشور همچنین بارش باران در شمال کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی کشور اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده جوی آرام و پایدار در کشور مستقر خواهد بود.

وی ادامه داد: توده گردوخاک در کشور عراق در حال شکل گیری و حرکت به مرزهای غربی کشور است که احتمال نفوذ آن به نوار غربی کشور طی 24 ساعت آینده وجود دارد.

به گفته ضیاییان از بعدازظهر پنج شنبه (14مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران و وزش باد در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران آغاز می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه (15 مهرماه) علاوه بر مناطق یادشده در شمال آذربایجان شرقی، گلستان و ارتفاعات البرز نیز بارش رخ می دهد و وزش باد و کاهش دما در نوار شمالی کشور به ویژه در سواح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در شمال کشور/ نفوذ توده گردوخاک به نوار غربی

بارش باران در شمال کشور/ نفوذ توده گردوخاک به نوار غربی