مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-05سياسي

اساتید دانشگاه نقش موثری در جریان سازی و خنثی سازی فتنه دشمنان دارند


فتنه شکل گرفته اخیر در کشور، متفاوت از فتنه های گذشته است و فتنه گران تلاش برای سوق دادن آن به سطح دانشگاه ها را دارند و دراین زمینه اساتید دانشگاه ها نقشی کلیدی در جهت عدم به نتیجه رسیدن نقشه های شوم دشمنان را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا،  محمد علی کیانی در جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در راستای ایجاد فضای گفتمانی در جامعه دانشگاهی در تالار شهید سلیمانی مجمتع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش اساتید در جریان سازی در محیط دانشگاه ها اظهار کرد: اساتید به عنوان رکن اساسی نقش موثری در جریان سازی در سطح دانشگاه ها و خنثی سازی فتنه دشمنان دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: فتنه شکل گرفته اخیر در کشور، متفاوت از فتنه های گذشته است و فتنه گران تلاش برای سوق دادن آن به سطح دانشگاه ها را دارند و دراین زمینه اساتید دانشگاه ها نقشی کلیدی در جهت عدم به نتیجه رسیدن نقشه های شوم دشمنان را دارند.

وی با بیان اینکه اساس شکل گیری فتنه اخیر از خارج از کشور مدیریت و کنترل می شود تصریح کرد:در حوادث چند روز گذشته دست دشمنان در بسیاری از موارد رو شد، ما طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه داریم تا ضمن برگزاری مستمر کلاس های درس حضوری و پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه نقش موثری در جریان سازی و خنثی سازی فتنه دشمنان دارند

اساتید دانشگاه نقش موثری در جریان سازی و خنثی سازی فتنه دشمنان دارند