مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-05بين الملل

لبنان اصلاحات خود درباره توافق ترسیم مرزی را به آمریکا تحویل داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الیاس بوصعب» معاون رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، اصلاحات مورد نظر بیروت درباره پیش نویس توافقنامه ترسیم مرزهای مورد اختلاف با رژیم صهیونیستی را به «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان تحویل داده است.

- معاون رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، بیروت اصلاحات مدنظر خود در خصوص پیش نویس توافقنامه ترسیم مرزی با رژیم صهیونیستی را به سفیر آمریکا تحویل داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الیاس بوصعب معاون رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، اصلاحات مورد نظر بیروت درباره پیش نویس توافقنامه ترسیم مرزهای مورد اختلاف با رژیم صهیونیستی را به دوروتی شیا سفیر آمریکا در لبنان تحویل داده است.

بر اساس گزارش النشره ، وی در ادامه گفت، گمان نمی کند که تغییرات پیشنهادی منجر به خروج توافق از مسیر خود شود؛ اگرچه این پاسخ به معنای تأیید پیش نویس نیست اما مذاکرات به اتمام رسید.

بوصعب تأکید کرد، بر اساس پیش نویس توافق، لبنان به تمام بلوک هایی که در دریا متعلق به خود می دانسته دست پیدا کرده و رژیم اسراییل هیچ حقی در میدان نفتی قانا ندارد.

در هفتم مهرماه، دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت با میشل عون رییس جمهور لبنان در کاخ بعبدا دیدار کرد تا طرح پیشنهاد این کشور برای حل و فصل اختلاف مرزی در بستر دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان اصلاحات خود درباره توافق ترسیم مرزی را به آمریکا تحویل داد

لبنان اصلاحات خود درباره توافق ترسیم مرزی را به آمریکا تحویل داد