مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-05اقتصادي

اختصاص 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آمل


استاندار مازندران با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی شهرستان آمل، گفت: باید بازار پرسود صادرات مازندران از مسیر توسعه تولیدات مازندران محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شب سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع اختصاص داده شد همچنین در آینده نزدیک با بازدید از دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی و تشکیل ستاد تسهیل برای رفع مشکلات پیش می رویم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم تا بخشی از زمین های مجاور به شهرک صنعتی آمل ملحق شود، ادامه داد: مسیر ورودی به شهرک امامزاده عبدالله مطلوب نیست و باید بهسازی شود هرچند این مسیر ورودی به شهرک صنعتی امامزاده عبدالله و شهر امامزاده عبدالله به عنوان قطب مهم گردشگری مذهبی مازندران بوده و باید با اصلاح جاده ای، مسیر مناسب و مطلوب باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه با برنامه ریزی بلندمدت باید آمل به قطب صنعتی مازندران و مرکز صادرات کشورهای منطقه شمال تبدیل شود، یادآور شد: ظرفیت استان مازندران در زمینه کشاورزی و دامپروری بسیار بالا است و باید بازار پرسود صادرات از مسیر توسعه تولیدات مازندران محقق شود.

حسینی پور با اعلام اینکه بیش از 64 بخش مازندران به دلایلی تولید شیر آنها به جای صنعتی همچنان سنتی است، بیان کرد: اراضی جنگلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آمل

اختصاص 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آمل