مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-05بين الملل

عذرخواهی ارتش کره جنوبی بابت شلیک ناموفق موشک


ارتش کره جنوبی در پی شلیک ناموفق یک موشک در جریان رزمایش مشترک با ارتش آمریکا از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رویترز گزارش داد، ارتش کره جنوبی روز چهارشنبه بابت نگرانی ساکنان درباره شلیک ناموفق یک موشک در جریان رزمایش مشترک با آمریکا در واکنش به اقدام کره شمالی به شلیک موشک به آسمان ژاپن عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ارتش کره جنوبی بابت شلیک ناموفق موشک در رزمایش با آمریکا بعد شلیک موشک بالستیک میان برد توسط کره شمالی به سمت ژاپن و واکنش های تند دولت های توکیو، سئول و واشنگتن به این اقدام، گزارش های رسیده اکنون از بالا گرفتن تنش ها در شرق آسیا حکایت دارد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ ، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی با صدور بیانیه ای گفت در این رزمایش موشکی، هر طرف 2 فروند موشک از سامانه تاکتیکی ارتشی (ATACMS) شلیک کرد که با دقت به اهداف فرضی خود اصابت نمودند.

در این بیانیه است که این رزمایش موشکی، توانایی کره جنوبی و آمریکا برای بازدارندگی در برابر اقدامات تحریک آمیز بیشتر از سوی کره شمالی را نشان داد.

دقایقی پیش نیز فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن و جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی، ضمن محکوم کردن آزمایش موشکی جدید کره شمالی، بر تقویت ظرفیت های واکنشی و بازدارندگی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی ارتش کره جنوبی بابت شلیک ناموفق موشک

عذرخواهی ارتش کره جنوبی بابت شلیک ناموفق موشک