مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-05اقتصادي

امسال 1700 متر مربع از طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به بهره برداری می رسد


رییس اداره بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: این اداره کل متولی اجرای 9 هکتار از طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد است که ساخت یک هزار و 700 متر مربع آن آغاز و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، ارسلان فرزین فرد، رییس اداره بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان اینکه امسال 1700 متر مربع از طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به بهره برداری می رسد، اظهارکرد: طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد در زمینی به مساحت 32 هکتار از خردادماه سال 1400 کلنگ زنی شد که 9 هکتار این اراضی از املاک موقوفه امامزاده، 13 هکتار مربوط به شهرداری و 10 هکتار نیز املاک و اراضی خصوصی تامین شده است.

وی گفت: اداره کل اوقاف خراسان شمالی سهم خود را در یک هزار و 700 متر مربع از طرح توسعه این امامزاده با تخصیص پنج میلیارد تومان آغاز کرد و تاکنون سه میلیارد آن هزینه شده است.

رییس اداره بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی افزود: سهم اوقاف در این طرح بازسازی محوطه و صحن امامزاده را شامل می شود که عملیات توسعه صحن با ساخت یک ساختمان در حال اجراست و مابقی سهم اوقاف در این طرح نیز هزینه بر و نیاز به اعتبار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1700 متر مربع از طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به بهره برداری می رسد

امسال 1700 متر مربع از طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به بهره برداری می رسد