مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 00:122022-10-04سياسي

پنجمین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار شد


پنجمین یادواره شهدای ارتش استان قم با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی و با سخنرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، رییس عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پنجمین یادواره 565 شهید ارتش استان قم که با محوریت شهدای نیروی دریایی سه شنبه شب در موسسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل عقبه تاریخی بسیار طولانی دارد و قرآن کریم دراین باره می فرماید؛ چه بسیار از پیامبران که در کنار نیروهای عالم، عارف و مخلص خود در جبهه باطل جهاد کرده اند.

وی افزود: بحث جهاد نقطه ای است که به قدمت تاریخ حرف دارد، پیامبران الهی به تعبیر از قرآن با اصحاب خود در برابر کفار قیام کردند، ائمه اطهار هم به پیروی از پیامبر اکرم(ص) در برابر ظالمان دوران خود در جبهه های باطل با شعار حق مبارزه کردند و در راه اسلام به شهادت رسیدند.

صنعت پور امیری تصریح کرد: قرآن فلسفه جنگ را این گونه بیان می کند که اگر دفاع نباشد زمین سرشار از فساد خواهد شد، در آیه دیگر اشاره کرده که اگر دفاع نباشد محل های عبادت مانند مسجد و کلیسا همگی ویران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار شد