مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-04سياسي

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است


رییس ستاد کنگره ملی 6090 شهید استان قم گفت: سپاه همیشه سرافراز، ارتش همیشه قهرمان، بسیج و نیروی انتظامی در کنار مردم متحد هستند تا از مرزها، ناموس و مال مردم محافظت کنند و اتحاد آن ها باعث هراس دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پنجمین یادواره 565 شهید ارتش با محوریت نیروی دریایی راهبردی و دیگر مسئولین لشکری و کشوری در مدرسه آموزشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

علی اکبر خوش گفتارمقدم رییس ستاد کنگره ملی 6090 شهید استان قم در این جلسه، طی سخنانی بیان کرد: ما باید به تقویت ارتش و نیروی نظامی بپردازیم تا بتوانیم برابر دشمنان امت اسلام ایستادگی کنیم.

وی افزود: این تقویت و ایستادگی دربرابر دشمن هزینه های مختلفی دارد که مهم ترین آن از دست دادن جوانانی است که با شجاعت و رشادت خود در صحنه های نبرد به شهادت رسیدند.

خوش گفتار مقدم گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای دفاع مقدس پای کار بود و طی نبردهای مختلف توانست آسیب های مهمی به دشمن وارد و برابر تهاجم ظالمانه عراقی ها ایستادگی کند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش ایران با قدرت در جهان می درخشد و دشمن از این توانایی افسران نیروی دریایی ارتش خشمگین شده است و به دنبال این است که از راه های مختلف به انقلاب اسلامی ضربه بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است