مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 23:072022-10-04سياسي

سیداحمد خاتمی: در سازمان ملل برای دیدار با آیت الله رییسی مسابقه گذاشته بودند


برخی از افراد جزو حزب باد هستند و باد هر طرف حرکت کنند به همان طرف حرکت می کنند و آنچه مایه تاسف است در این اغتشاشات جوانان کمتر از 18 سال تا 25 سال بودند.

- برخی از افراد جزو حزب باد هستند و باد هر طرف حرکت کنند به همان طرف حرکت می کنند و آنچه مایه تاسف است در این اغتشاشات جوانان کمتر از 18 سال تا 25 سال بودند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قاطع ترین برخوردها با سران اغتشاشگران صورت پذیرد، گفت: باید طوری مجازات پیش بینی شود که خسارات وارد شده به اموال بیت المال توسط سران اغتشاشگران پرداخت شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سیداحمد خاتمی امشب در مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در جمع مردم کاشان اظهار داشت: امام عسکری(ع) در فرمایشاتی فرمودند سه برخورد میان شیعیان وجود دارد و اولین آن افرادی هستند که مسیر را پیدا کردند و در صراط مستقیم و مستقیم حرکت می کنند.

  وی افزود: ملت ما به ولی فقیه دل داد و به حمدالله عزت پیدا کرد و میلیون ها دل را به همراه خود برد در حالی که امام راحل (ره) در فرمایشاتی فرمود که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد.

  امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: در این وانفسا فضای مجازی دشمنان و بیگانگان دم به دم شیطنت می کنند در حالی که ولی فقیه در این مدت جمهوری اسلامی را به استقلال رساند در حالی تا پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیداحمد خاتمی: در سازمان ملل برای دیدار با آیت الله رییسی مسابقه گذاشته بودند

سیداحمد خاتمی: در سازمان ملل برای دیدار با آیت الله رییسی مسابقه گذاشته بودند