مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-04سياسي

نوای غیرت زن ایرانی در چهارباغ/ این صدای حقیقی جمهوری اسلامی ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هزار و چهارصد و اندی سال پیش، نخستین شخصی که به خاتم الانبیا(ص) ایمان آورد و با جان و مال از او و راهش دفاع کرد یک زن بود، چندین سال بعد که نامردان زمانه در برابر ظلم به حیدر امیرالمومنین(ع) سکوت کردند، حضرت فاطمه(س) بود که این ظلم را فریاد زد و در این راه جانش را فدا کرد.

در طول تاریخ اسلام و ایران، زنان گران مایه ترین نقش ها را ایفا کرده اند و بشر را با بصیرت خود جلو راندند؛ تاریخ جمهوری اسلامی نیز از همان ابتدای شکل گیری جریان انقلاب اسلامی تا امروز که چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب می گذرد، کم زنان موثر به خود ندیده و در مقابل نیز انقلاب اسلامی بود که جایگاه زن در خانه، خانواده و جامعه را نیز احیا کرد.

حالا سال هاست که فتنه ها و سختی ها می آیند و هربار بانوان مهدوی ایران زمین، قدرتمند و استوار در مکتب روح الله ایستادگی می کنند و تاریخ سازند.

دشمنان هم خوب از نقش زنان در این کشور آگاهند که این بار مخاطب و هدف خود برای فتنه انگیزی را زنان انتخاب کردند تا به زعم خود از این طریق ضربه ای به انقلاب اسلامی بزنند اما زهی خیال باطل.

زنانِ امروز از نسل همان بانوانی هستند که هشت سال تمام هم همسران و پسران خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل می فرستادند و هم خودشان در پشت صحنه نبرد، مشغول کار و پشتیبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای غیرت زن ایرانی در چهارباغ/ این صدای حقیقی جمهوری اسلامی ایران است

نوای غیرت زن ایرانی در چهارباغ/ این صدای حقیقی جمهوری اسلامی ایران است