مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-04بين الملل

نقص های متعدد جنگنده «اف-35» سئول؛ 172 نوبت فرود اضطراری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که نیروی هوایی کره جنوبی در تقابل با چین و کره شمالی دلخوش به خرید جنگنده های رادار گریز «اف-35» از آمریکاست، - رسانه ها از نقص های متعدد جنگنده های اف-35 کره جنوبی و زمین گیر شدن آن ها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که نیروی هوایی کره جنوبی در تقابل با چین و کره شمالی دلخوش به خرید جنگنده های رادار گریز اف-35 از آمریکاست، رسانه ها و مقام های این کشور از نقص های متعدد این جنگنده های گرانقیمت در کره جنوبی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک رسانه های کره جنوبی روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که جنگنده های رادارگریز اف-35 ساخت آمریکا که نیروی هوایی کره جنوبی خریداری کرده، در یک سال و نیم اخیر 234 بار به دلیل نقص درعملکرد از خدمت خارج شده است.

شین وون سیک عضو حزب حاکم قدرت خلق گفته است که این جنگنده ها 172 نوبت فرود اضطراری داشته اند و در 62 مورد دیگر این جنگنده ها به دلیل مشکلات فنی نتوانستند وظایف خود را انجام دهند.

این جنگنده های زمین گیر شده در سال گذشته به طور میانگین تنها 12 روز و در نیمه اول سال 2022 به مدت 11 روز توانستند ماموریت خود را انجام دهند.

در ماه ژانویه، کره جنوبی 40 فروند جنگنده اف-35 ساخت شرکت آمریکایی لاکهید مارتین را خریداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص های متعدد جنگنده «اف-35» سئول؛ 172 نوبت فرود اضطراری

نقص های متعدد جنگنده «اف-35» سئول؛ 172 نوبت فرود اضطراری