مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04سياسي

اربابان آمریکایی تروریست ها پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهند دید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای از مردم استان سیستان و بلوچستان در خنثی سازی توطئه های دشمنان قدردانی کرد.

در قسمتی از متن این بیانیه خطاب به مردم شریف، شهید پرور و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان، آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می دهد هرگاه دشمن با ارتکاب جنایات تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و و آمال و آرزوهای دولت های مرتجع منطقه و تولید کنندگان تروریسم تکفیری و سلفی، ملت ایران به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه و برخورداری از نیروهای انقلابی، مومن و ورزیده امنیتی اطلاعاتی و نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود.

  اشرار و تروریست های کور دل منطقه، گمان نکنند که می توانند با این اقدامات کور و وحشیانه خللی در امنیت کشور و اراده مردم استوار و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان ایجاد کنند و بدانند همانگونه پیر جماران فرمودند، بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود .

  این حرکت های تروریستی و ناامن جلوه دادن، نشان دهنده توان وقدرت نیست بلکه نشان ذلت و پستی و فرومایگی است که مردم انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی متحد را به جان همدیگر بندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربابان آمریکایی تروریست ها پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهند دید

اربابان آمریکایی تروریست ها پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهند دید