مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04سياسي

اغتشاشگران به جنسیت زن توهین کردند/ نقدها باید در فضای آرام صورت پذیرد


بابایی، فعال رسانه ای با بیان اینکه نقدها باید در فضای آرام صورت پذیرد گفت: اغتشاشگران به جنسیت همان کسی که از آن حمایت کردند بی حرمتی کردند.

- محمد بابایی یکی از فعالین رسانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در زمانی که آفتاب گفت:عده ایی هم از آنان اتش بیار معرکه شدند و آتش ها را شعله ور تر کردند افرادی که از همین وطن رشد کردند و همه امتیازات و کسب آبرو را از رگ ریشه همین نظام به دست آوردند، حال به کشور و مردم خود خیانت کردند.

  این فعال رسانه ای استان ادامه داد و گفت: جمهوری اسلامی بیدی نیست که به هر بادی بلرزد برای این نظام خون هزاران جوانان غیور ریخته شده این نظام مردمی همیشه در صحنه دارد؛ آنان پشتیبان رهبر و کشور خود هستند، این بصیرت خود را در تمام صحنه به رخ جهانیان نشان داده اند.

  بابایی در اشاره به اینکه در در همه جوامع جهانی و بین المللی نقطه ضعف وجود دارد اشاره کرد و گفت: نقطه ضعف ها را باید با گفت و گو حل کنیم نه با اغتشاشات، طبق بیانات مقام معظم رهبری: انتقاد مایه رشد و بالندگی است، جوامع ما انتقادات درست را با استقبال گرم میپذیرد.

وی در پایان مصاحبه با اشاره به حضور همیشگی مردم ایران در تمام صحنه ها گفت: مردم همیشه در صحنه ایران شما در تمامی صحنه ها بصیرت خود را نشان داده اید؛ بر عهد خود با امام راحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران به جنسیت زن توهین کردند/ نقدها باید در فضای آرام صورت پذیرد

اغتشاشگران به جنسیت زن توهین کردند/ نقدها باید در فضای آرام صورت پذیرد