مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-04سياسي

بلاتکلیفی 240 معدن در مازندران/ایجاد کارخانجات تبدیلی معادن


استاندار مازندران با اعلام اینکه حتما باید از ظرفیت خدادادی معادن استان استفاده کنیم، گفت: در حال حاضر بالای 240 معدن در استان داریم که از این تعداد 107 معدن به دلیل پایان مراحل برداشت اولیه بلاتکلیف هستند ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران امروز در حاشیه بازدید از معدن نمار شهرستان آمل،  اظهار کرد: در یکی از مهم ترین معادن استان هستیم که قبل از انقلاب اسلامی مجوز فعالیت این معدن صادر شد در آن مقطع کارشناسان خارجی برای بررسی وضعیت معدن به ایران سفر کردند و بعد از مدتی گزارش شان را روی مواردی از معدن اعلام کردند.

وی افزود: به دلیل اینکه صاحب مجوز معدن به رحمت خدا رفته بود و پس از آن وضعیت معدن بلاتکلیف ماند تا اینکه طی سال های اخیر مجددا فعال شد و تا به امروز هم بحث اکتشاف در این معدن دارد دنبال می شود.

استاندار مازندران بیان کرد: مباحثی در جلسه کارگروه معادن در استان مطرح شد که قانع نشدم هم مباحث اجتماعی، زیست محیطی که قابل بررسی است.

حسینی پور با بیان اینکه این معدن از معادن مهم استان است، تصریح کرد: سیاست ما در فعال سازی و ارتقای رشد اقتصادی استان فعال کردن همه بسترهای اقتصادی مازندران است که معادن هم در این زمینه سهم بسزایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 240 معدن در مازندران/ایجاد کارخانجات تبدیلی معادن

بلاتکلیفی 240 معدن در مازندران/ایجاد کارخانجات تبدیلی معادن