مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-04فرهنگي

افتتاحیه برنامه هفته فرهنگی تاجیکستان در شیراز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: روزهای پنج شنبه چهاردهم و جمعه پانزدهم مهر برنامه هایی با حضور وزیر و اهالی فرهنگ، ادب و هنر تاجیکستان در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا قانعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: روزهای پنج شنبه چهاردهم و جمعه پانزدهم مهر برنامه هایی با حضور وزیر و اهالی فرهنگ، ادب و هنر تاجیکستان در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هفته های فرهنگی یکی از بهترین راهکارها برای معرفی ظرفیت ها و اشتراکات فرهنگی ایران و سایر کشورهاست، گفت: استان فارس با داشتن ظرفیت های ارزشمند فرهنگی و ادبی همواره پیشانی مرصع نشان تعاملات فرهنگی با کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه بوده است.

قانعی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برنامه ریزی هفته های فرهنگی شیراز را با کشورهای همسایه داشته است و در اولین رویداد، وزیر فرهنگ و چهل هنرمند و شخصیت های فرهیخته کشور دوست و همسایه تاجیکستان به شیراز خواهند آمد و برای مردم شیراز، برنامه های جذاب فرهنگ شیراز خبر داد و گفت: طی 2 روز 14 و 15 مهر، برنامه هایی شامل نمایشگاه لباس های محلی و اقوام تاجیکستان و نمایشگاه عکس از اماکن دیدنی آن کشور در محل تالار حافظ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه برنامه هفته فرهنگی تاجیکستان در شیراز

افتتاحیه برنامه هفته فرهنگی تاجیکستان در شیراز