مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-04سياسي

120 غرفه در نمایشگاه اسوه برپا می شود/ حضور پایگاه های منتخب در نمایشگاه کشوری


فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه معرفی الگوهای موفق بسیج مهمترین دستاورد جشنواره اسوه است، گفت: پایگاه های منتخب علاوه بر تجلیل در استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج زنجان با حضور برادران و خواهران بسیجی در عرصه های مختلف و با هدف انتخاب و معرفی پایگاه های مقاومت بسیج برتر استان کار خود را آغاز کرد.

محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در حاشیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه جشنواره استانی اسوه با هدف معرفی الگوهای موفق به سایر پایگاه های بسیج در سطح استان زنجان برگزار شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم در بسیج برگزاری جشنواره اسوه به منظور ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های اسلامی است که در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره اسوه، همه پایگاه های بسیج در سطح استان پس از یک رقابت فشرده در این جشنواره حضور می یابند، افزود: با بررسی هایی که از پایگاه های مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه انجام خواهد شد، پایگاه های برتر انتخاب شده و در هفته بسیج از این پایگاه ها تجلیل به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 غرفه در نمایشگاه اسوه برپا می شود/ حضور پایگاه های منتخب در نمایشگاه کشوری

120 غرفه در نمایشگاه اسوه برپا می شود/ حضور پایگاه های منتخب در نمایشگاه کشوری