مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-04سياسي

سند تحول قضایی باعث کاهش یافتن جرایم مهم و خشن در فارس شده است


همه حوزه های قضایی با تلاش قضات و کارکنان با جدیت اهداف تعیین شده در سند تحول قضایی را دنبال کرده اند که نتیجه آن گسترش بیش از پیش امنیت و کاهش یافتن جرایم مهم و خشن و افزایش جایگاه مجموعه قضایی فارس در شاخص های گوناگون .

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی سروستان با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: امنیت ضروری ترین نیاز مردم و بستر رشد و تعالی جامعه است، با افرادی که در بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی نقش داشته اند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه حوزه های قضایی تلاش ویژه ای در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان قوه قضاییه بخصوص تحقق سند تحول قضایی داشته اند، بیان کرد: مهمترین وظیفه ذاتی دستگاه قضایی در کنار سایر نهادهای امنیتی و انتظامی برقراری نظم و امنیت است و دستگاه قضایی ذره ای از این وظیفه خطیر خود پا پس نخواهد کشید.

وی به دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: همه حوزه های قضایی از جمله دادگستری شهرستان سروستان با تلاش قضات و کارکنان با جدیت اهداف تعیین شده در سند تحول قضایی را دنبال کرده اند که نتیجه آن گسترش بیش از پیش امنیت و کاهش یافتن جرایم مهم و خشن و افزایش جایگاه مجموعه قضایی فارس در شاخص های گوناگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قضایی باعث کاهش یافتن جرایم مهم و خشن در فارس شده است

سند تحول قضایی باعث کاهش یافتن جرایم مهم و خشن در فارس شده است