مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-04اقتصادي

پژوهشگر اقتصادی: اغتشاشاتی که به توسعه و اقتصاد آسیب می زند


پژوهشگر اقتصادی با بیان اینکه نتیجه تمام این اغتشاشات آسیب های اقتصادی است که باعث افزایش بی اعتمادی مردم می شود، ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را انجام داد تا کشور با کسری بودجه مواجه نشود و هرچقدر آسیب های اجتماعی بیشتر شود بودجه هایی که قرار بود صرف اشتغال و اقتصاد شود، - مهدیه ضیاییان، کارشناس مسائل اقتصادی در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با بیان اینکه اغتشاشات اخیر دسیسه دشمنان بود، اظهار داشت: نیروهای پاسدار و بسیجیان همان افرادی هستند که در مواقع بحران به کمک مردم می شتابند.

وی با بیان اینکه از جوانانی که تحت تاثیر احساسات و هیجانات قرار گرفته می خواهیم منطقی تصمیم بگیرند، افزود: اگر این افراد اعتراضی دارند اعتراضات خود را با کارشناسان سیاسی مطرح و پس از رفع ابهامات خود منطقی رفتار کنند.

ضیاییان ادامه داد: افرادی که به اموال عمومی خسارت وارد می کنند جز مردم نیستند چراکه مردم می دانند بودجه های هنگفتی صرف این اموال شده و اکنون مسئولان باید متحمل هزینه های گزافی شوند تا مجدد شهر را بازسازی کنند.

این پژوهشگر اقتصادی افزود: اکنون بودجه عمرانی شهرها که قرار بود صرف توسعه شهر و استان ها شود باید صرف تجهیز آسیب ها و بازسازی شهر شود و بنابراین از بحث توسعه عقب خواهیم ماند و این درست همان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر اقتصادی: اغتشاشاتی که به توسعه و اقتصاد آسیب می زند

پژوهشگر اقتصادی: اغتشاشاتی که به توسعه و اقتصاد آسیب می زند