مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-04سياسي

50 درصد علت ناشنوایی ژنتیکی است


مدیرکل بهزیستی مازندران شناسایی مشکلات و موانع در زندگی روزانه و رفع آنان، فراهم کردن شرایط تحصیل، اشتغال و زندگی برابر با سایر افراد جامعه را از جمله مطالبات افراد دارای معلولیت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ، فریبا بریمانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ناشنوایان در ساری شعار امسال هفته ناشنوایان را پیش بسوی جوامعی با مشارکت همه دانست و گفت: هفته و روز جهانی ناشنوایان فرصت مغتنمی است تا توجه عموم مردم و مسوولین نسبت به نیازهای ناشنوایان و احقاق حقوق آنان جلب شود.

وی شناسایی مشکلات و موانع در زندگی روزانه و رفع آنان، فراهم کردن شرایط تحصیل، اشتغال و زندگی برابر با سایر افراد جامعه را از جمله مطالبات افراد دارای معلولیت عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت باید آحاد جامعه، مراکز غیر دولتی، دستگاه ‏های اجرایی و نهادهای نظارتی جهت ارزیابی و نظارت صحیح بر حسن اجرای این قوانین همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه 8304 ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی مازندران قراردارند، ادامه داد: از این تعداد 1014 نفر خفیف، 2298نفر متوسط، 2846 نفر شدید و2143 نفر دارای ناشنوایی خیلی شدید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد علت ناشنوایی ژنتیکی است

50 درصد علت ناشنوایی ژنتیکی است