مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:422022-10-04سياسي

14 هزار فراخوان اغتشاش توسط دشمن مفهومی جز فتنه دارد؟


یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به 14 هزار فراخوان به اغتشاش در کشور از طریق فضای مجازی و فعالیت 34 سرویس اطلاعاتی علیه ایران گفت: تشدید فعالیت ربات ها، - جمشید سیاح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: معتقدم اتفاقی که دو هفته کشور را به آشوب و اغتشاش برد یک فتنه بود که دشمن از فوت خانم امینی برای پیشبرد اهداف خود از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بررسی برخی تنش های اجتماعی در این آشوب از دو دیدگاه قابل بررسی است گفت: در حال حاضر دو سبک زندگی در کشور ما حاکم است، یک سبک فرهنگ حقیقت طلبی و واقعیت طلبی است که حول انسان های فرهیخته پیش می رود و یک مورد نیز فرهنگ یاغی گری است که اغلب از طریق فضای مجازی ایجاد شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن کلیدواژه هایی چون گشت ارشاد و حجاب اجباری را در برابر حقیقتی به نام حجاب قرار داده بود که اخیرا نیز کلیدواژه کشته هم به آن اضافه شد گفت: در همین موضوع 450 هزار مخاطب 70 میلیون توییت زدند که البته نباید از ربات ها و مهندسی در فضای مجازی برای تحقق این عدد و رقم غافل شد.

فضای مجازی در کشور ما یله و رهاست وی با اشاره به اینکه متأسفانه فضای مجازی در کشور ما یله و رهاست در حالی که در هیچ کجای جهان این طور نیست افزود: در موضوع خانم امینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار فراخوان اغتشاش توسط دشمن مفهومی جز فتنه دارد؟

14 هزار فراخوان اغتشاش توسط دشمن مفهومی جز فتنه دارد؟