مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:372022-10-04سياسي

دادستان تهران: 400 نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر آزاد شدند


بعد از فرمان رهبر انقلاب در مورد تمیز قائل شدن جوانان و نوجوانانی که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می آیند و تاکید رییس قوه قضاییه در مورد رسیدگی فوری به وضعیت افراد بازداشت شده 400 نفر از زندانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران پس از بازدید چهارساعته از زندان تهران بزرگ و بازدید سه ساعته از در مورد رسیدگی فوری به وضعیت افراد بازداشت شده، 400 نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر که متنبه شدند آزاد شدند.

علی صالحی بیان کرد: با توجه به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری مبنی بر لزوم تمایز میان سطوح مختلف قاصران و مقصران اصلی اغتشاشات اخیر در کشور، بلافاصله دستگاه قضایی در این رابطه وارد عمل شد.

وی افزود: با توجه به جداسازی سطوح مختلف بازداشت شدگان و غربال کردن آن ها از حیث نوع رفتار مجرمانه، وابستگی به دشمن، اهداف، سطح اقدام و میزان تقصیر و مداخله در صحنه، تعدادی از این افراد از کسانی که دارای جرایم سبک تری در این زمینه بودند، شناسایی و مقدمات آزادی آن ها فراهم شد.

دادستان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه افراد دستگیر شده‎ای به لحاظ التهابات پدید آمده و احساسی، وارد صحنه شده و اکنون از افعال خویش متنبه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران: 400 نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر آزاد شدند

دادستان تهران: 400 نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر آزاد شدند