مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:272022-10-04اقتصادي

صدور 15 موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: طی 6 ماهه اول سال جاری 15 موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی مستوفیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: طی 6 ماهه اول سال جاری 15 موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در استان صادر شده است.

وی گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و توسعه تأسیسات گردشگری، از ابتدای سال جاری تاکنون 15 موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان صادرشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح های گردشگری 374 میلیارد ریال است، افزود: با بهره برداری از این طرح ها به طور مستقیم برای 89 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی ادامه داد: موافقت اصولی های صادره شامل: 5 اردوگاه گردشگری، 4 اقامتگاه بوم گردی، 2 مجتمع گردشگری، 2 مرکز تفریحی و سرگرمی و 2 مجتمع خدمات رفاهی است.

مستوفیان در ادامه با اشاره به صدور مجوز ایجاد خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 5 مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 15 موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

صدور 15 موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی