مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:222022-10-04سياسي

وزیر ارتباطات از پیشرفت 50 درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات خبر داد


در راستای اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی، اجرای شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت فضای مجازی کشور از ابتدای دولت در دستورکار قرار گرفت و اکنون حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از حضور در نشست مشترک کمیسیون های صنایع و معادن و فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: امروز جلسه مشترک کمیسیون های صنایع و معادن و فرهنگی برگزار شد و به دغدغه نمایندگان مجلس درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات، اقدامات وزارت ارتباطات و دستگاه های مرتبط برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی و حل مشکل ارتباطات، پاسخ داده شد.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی، اجرای شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت فضای مجازی کشور از ابتدای دولت در دستورکار قرار گرفت و اکنون حدود 50 درصد پیشرفت داشته است؛ هدف این است که شبکه ای پرسرعت، باکیفیت، مستقل و امن را در گستره جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران با سرعت های چند صد مگابیت بر ثانیه برای مردم فراهم شود تا بر روی آن انواعی از خدمات پرسرعت و باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

زارع پور تصریح کرد: باتوجه به شرایطی که مراجع امنیتی کشور به ما ابلاغ کردند و محدودیت هایی که در برخی پلتفرم های خارجی ایجاد شده، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات از پیشرفت 50 درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات خبر داد

وزیر ارتباطات از پیشرفت 50 درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات خبر داد