مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:222022-10-04سياسي

همزمان با آغاز هفته وحدت/ نبویون به آنتن شبکه سه رسیدند


مستند نبویون که روایتی از اعزام مدافعان حرم اهل سنت سیستان و بلوچستان به جبهه مقاومت است همزمان با آغاز هفته وحدت به آنتن شبکه سه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آشنا شدند و کمتر نام تیپ نبویون شنیده شده است.

تیپ نبویون متشکل از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان و جوانان حال حاضر اهل سنت و تشیع این استان است که بعد از درخواست های مکرر از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجوز حضور در منطقه را دریافت میکنند.

این رزمندگان در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر 41 ثارالله به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در عملیات های گوناگون از جمله ثامن الائمه، بدر، خیبر، کربلای چهار ، کربلای پنج و محرم حضور داشتند و ارتباط قلبی خاصی با این شهید بزرگوار داشتند.

حضور در حلب و انجام یک عملیات سرنوشت ساز در آذر سال 94 و تقدیم هشت شهید و تعدادی جانباز و همچنین اعزام مجدد در سال 96 به منطقه تدمر و مبارزه با تروریست های تکفیری در کارنامه این تیپ به چشم میخورد.

نام شهدای والامقام اهل سنت و شیعه شهید سلمان برجسته، شهید عمر ملازهی، شهید مراد عبداللهی، شهید عبدالحمید سالاری، شهید اصغر بامری، شهید پرویز بامری پور، شهید محسن سجادی و شهید نظرمحمد بامری در بین رزمندگان تیپ نبویون میدرخشد که فارغ از مذهب و دسته بندی های مرسوم در سوریه حاضر شدند و از کیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با آغاز هفته وحدت/ نبویون به آنتن شبکه سه رسیدند

همزمان با آغاز هفته وحدت/ نبویون به آنتن شبکه سه رسیدند