مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-04سياسي

مردم تُرک و کُرد شمالغرب با وحدت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند


سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به سخنرانی دیروز مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی این انقلاب مردمی به رهبری امام خمینی(ره) تمام حربه های نظامی و اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای و غیره را علیه مردم ایران به کار بسته اند ولی خودشان هم به خوبی می دانند که در همه زمینه ها شکست سختی خورده اند.

وی با اشاره به رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر گفت: طبق آمار رسمی که مجلس سنای آمریکا منتشر کرده حدود 4000نفر در عرض یکسال گذشته پس از بازداشت در زندان های آمریکا جان خود را ازدست داده اند، پس در این مورد چرا رسانه ها و دولت های مدعی حقوق بشر واکنش نشان ندادند؟ چرا هیچ یک از سران کشورهای دنیا برای این کشته ها بیانیه نداده است؟ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا عنوان کرد: شواهد و اقدامات اغتشاش گران در روزهای اخیر نشان داد که این اتفاقات یک موضوع از پیش برنامه ریزی شده توسط دشمنان بوده و هدف آنها از این اقدامات اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

سرتیپ حاجیلو افزود: دشمنان از پیشرفت های چشمگیر علمی کشور که هم اکنون در مرزهای علمی روز دنیا در حرکت است نگران هستند و برای متوقف کردن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تُرک و کُرد شمالغرب با وحدت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

مردم تُرک و کُرد شمالغرب با وحدت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند