مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-04سياسي

چه کسی به خانواده امینی خط دهی می کند؟


خانواده مهسا امینی در آخرین مورد از اقدام های رسانه ای خود بیانیه ای صادر و اعلام کردند می خواهیم مسیر مراجع قضایی را در پیش بگیریم.

این در حالی است که در روزهای گذشته این خانواده حجم فعالیت های رسانه ای خود را افزایش داده است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسوولین اورژانس، زمانی که مهسا امینی به بیمارستان کسری منتقل می شود یکی از اظهارات برادر این خانم داشته این بوده که خواهرم قبلا هم دچار چنین از حال رفتن هایی شده بود.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسوولان فراجا در کمیسیون شوراهای مجلس نیز خانم امینی در چند ماهی که این خانم در یک پاساژی در شهر سقز مشغول کار بوده دچار چنین بی حالی شده بود.

دکتر مسعود شیروانی جراح مغز و اعصاب نیز که پرونده پزشکی مرحومه را ملاحظه کرده بود، در گفت وگو با بخش خبری 20:30 صداوسیما گفت این خانم در سن 8 سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و همچنان تحت درمان دارویی بوده است.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس پس از استماع گزارش پزشکی قانونی و مقامات فراجا در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: جای تعجب دارد که چرا پدر مهسا امینی در مصاحبه ها اعلام کردند که دخترم سابقه بیماری نداشته است! دایی مهسا امینی 25 شهریور در گفت وگو با اعتماد در پاسخ به این سوال که آیا شما از روایت روز حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به خانواده امینی خط دهی می کند؟

چه کسی به خانواده امینی خط دهی می کند؟