مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-04سياسي

وحیدی: ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است


وزیر کشور با بیان اینکه ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است گفت: مدافعان امنیت کشور جانانه از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند و حضور به موقع آ ن ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شده اند و صف آرایی آنها را شاهد هستیم.

 وحیدی ادامه داد: با وجود تلاش های معاندانه گروه های تروریستی و جریان نفاق برای ضربه زدن به پیشرفت کشور، در عمل مثل همیشه سیلی محکمی دریافت کردند و ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است.

وی با اظهار این واقعیت که تلاش دشمن بر ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه است؛ خاطر نشان کرد: قدردان مادرانی هستیم که همواره در دفاع از ارزش های دینی پیشقدم هستند و شهیدان این مرز و بوم از دامن چنین مادران ارزشمندی پرورش یافته اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه  جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش ها است، اظهار کرد: کسانی که شعار هایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع ترین صحنه ها را برای دفاع از زنان به وجود آوردند و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می بینند.

وحیدی با استناد به فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح، گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به قدرت جمهوری اسلامی است و برای ایجاد تردید در بانوان عزیز کشور نسبت به ارزش های اسلامی حرکت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است

وحیدی: ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است