مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-04سياسي

آزادی 620 بازداشتی ناآرامی های اخیر


«کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.

- کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) به همراه جمعی از مسئولین ستاد حقوق بشر و مدیرکل زندان های استان تهران با حضور در زندان تهران بزرگ، از محل نگهداری بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در تهران بازدید و با تعدادی از آنان به صورت چهره به چهره گفتگو کرد.

  در این دیدار، دبیر ستاد حقوق بشر در جریان درخواست های بازداشت شدگان و آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده آنان قرار گرفت.

  معاون امور بین الملل قوه قضاییه همچنین در نشستی با مقامات سازمان زندان ها و مسئولین قضایی مستقر در زندان تهران بزرگ، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی آنان، بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریع تر وضعیت بازداشت شدگان تأکید کرد.

  وی در این نشست تصریح کرد: باید بین کسانی که فریب خورده و یا با تحریک احساسات یا هیجانات، وارد فضای تجمعات شده؛ اما اقدامات اغتشاش گرانه ای را مرتکب نشده و دست به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مردم و عوامل تأمین امنیت نزده اند، با کسانی که مخل امنیت مردم و جامعه بوده، تفکیک قائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 620 بازداشتی ناآرامی های اخیر

آزادی 620 بازداشتی ناآرامی های اخیر